Kolači · Torte

Torta od naranča

Kao i svake nedjelje,svakome fali nešto slatko i fino. E pa i nama 😀 Odlučili smo probati ovaj jako ukusni recept za tortu od naranče. U originalu je kolač s klementinama, ali može se složiti i sa narančom ili mandarinom. Jedino je bitno da bude količina jednaka u gramima. Recept je od ove jako drage gospođe sa stranica Joy of Baking. Ja sam malo izmijenila recept pa budem stavila svoju varijantu 🙂

10150553_10203323590549958_1051410661_n

Dakle, recept glasi 🙂

  • 480 g naranča

  • 6 jaja (velikih) i paziti da su na sobnoj temperaturi
  • 1 vanilli šečer
  • 100 grama šečera
  • 2 čajna žljičica praška za pecivo
  • malo soli
  • 200 g brašna
  • 50 g sitno mljevenih badema

Postupak :

  1. stavile naranče u posudu s hladnom vodom i kuhajte do vrenja
  2. ugasite vatru i ostavite da naranče odstoje 1-2 sata (dok ne postanu mekane)
  3. maknite ih iz posude i stavite da se ohlade ( ja sam svoje još na pola ohlađene stavila u kolač jer sam bila nestrpljiva )
  4. Pečnicu stavite na 190 stupnjeva . Ja sam koristila kalup za torte (26 cm)IMG_20140323_133323

……………………..
Krenimo sad s onim pravim stvarima 😀

  1. Naranče narežite na kocke ( s korom ), ali maknite ako ima košticaIMG_20140323_145801
  2. Stavite ih u mikser i dobro izmiksajte
  3. zatim stavite jaje i vanilli šečer i opet miksati
  4. U drugu posudu staviti brašno,šečer,prašak za pecivo i mljevene bademe
  5. Dodati tekuću smjenu u veliku posudu s brašnom i dobro promiješatiIMG_20140330_191058

…………….

Peče se oko 45 – 60 minuta. Ja sam svoju pekla 45 minuta i dobila sam prekrasnu zlatnu boju. Naravno,najbolje je provjeriti sa čačkalicom da li se možda drži još tijesto na njoj, ako ne onda znači da je gotovo 🙂

Ja sam svoj stavila čokoladu. Možete i bez ili posipati sa šećerom.IMG_20140323_160923

D&N

Oglasi

Komentiraj

