Torte

Rođendani i torte

U 5. mjesecu imam 2 rođendana. Bili su super sunčani pa su i torte morale biti osvježavajuće. Napravila sam dvije torte. Jednu sam osmislila sama sa malim idejama s interneta. Druga torta je bila napravljena prema receptu.

Prva je bila dečku. Ja bi to nazvala brzinska torta. 😀 Stvarno ništa posebno. Naravno, bila je sladoledna 😀

Brza sladoledna torta

1L sladoleda od stračatele (Plodine)
2L sladoleda čokolada/vanilija ( Ledo)
čokoladne napolitanke (Plodine) –
(našla sam još jednu tehniku, možete uzeti obične petit kekse i rastopite čokoladu i jednostavno skupa pomiješajte )
malo margarina ( ja sam uzela margarin od kokosa)
kompot od breskvi
m&m ili bilo kakvi bombončići
150 ml slatko vrhnje (bilo koji)
KIT KAT (ja sam imala cookie,naranča i obični)
bijela čokolada ili bila koja za dekoraciju (opcionalno)

Priprema:
1. u mikseru izmrvite čokoladne kekse  + margarin i to onda stavite nakratko u mikrovalnu da se rastopi i skupi
2. rasporedite po kalupu i ostaviti KITKAT okolo kalupa
3. stavite sladoled od stračatele ( preporuča malo ostaviti vani da se otopi )
4. posipati sa bombonima
5. sladoled od čokolade
6. breskve narezane na šnitice ili kockice
7. sladoled od vanilije
8. ostaviti u zamrzivač da se stvrde. Drugi dan dodati gore slatko vrhnje i dekorirati i natrag staviti na hlađenje.
Prije posluživanja uzeti van da se lagano otvrdne jer bude čokoladni tekst teško za rezati.

collage

druga torta koju sam slagala je bila s bloga Sandrine’s za mog tatu.

asdasd

Meni je kolač ispao premekani. Neznam da li sam što pogriješila, ali bilo je rađeno po receptu tako da sam stavila u zamrzivač da se malo stvrdne.

D&N

Oglasi

Komentiraj

