Kolači

Lagana bajadera by “korisno.net”

P7130073

Gledala sam nekve lagane kolače za ljeto i našla na stranici Korisno ovaj recept.
Kao i kod svakog, tako sam i kod ovoga napravila izmjene. 😀 Ne mogu ja bez toga. Jednostavno mi još nešto fali 😀 Recept imate na stranici, a dalje u post je moja varijanta. 🙂

Sastojci:

  • 1 litra mlijeka
  • 150 grama griza
  • 200 grama margarina
  • 2 žlice kakaa
  • 200 grama šećera
  • 1vanilin šećer
  • 3 žlice kokosovog brašna / kokos
  • petit keksi

I na kraju čokoladna glazura 🙂 Ne može bez toga.

Priprema:

Zakuhajte mlijeko sa šećerom, zakuhajte gris. Nakon toga dodajte maragarin.

Podjelite smjesu na dva dijela pa u jedan dodajte kakao, a u drugi vanilin šećer i kokos.

  1. U tepsiju poslažite kekse pa prvo stavite crnu smjesu.
  2. Na crnu kremu stavite petit.
  3. Na kekse stavite bijelu kremu i posložite kekse

Ubacite u frižider i pričekajte da se ohladi.

collage

Oglasi

Komentiraj

